Sunday, March 4, 2012

MSK Pendidikan Khas

Assalammualaikum....

Tajuk hari ini adalah MSK Pendidikan Khas semester 1/2 2011/2012
Nampaknya aku agak keletihan nak menaip dan otak aku agak pening-pening sebab memikirkan assignment yang tak siap lagi sebelum aku start cuti.huh!! tapi aku try story jgak apa yang berlaku ok.
untuk kali keberapa ntah ak tawaf UPSI letih sangat tak bolehkah mereka buat aktiviti luar kampus best sikit. Bertukar juga udara aku ni. bukan aku tak suka tapi kalau andai boleh buatlah diluar kampus baru best dan adventure sikit.ok itu saja komen dari saya.terima kasih.

sedikit paparan warna untuk anda dan ingatan bersama.



..group scorpion..

saudari : ida, sakirah, zie

Ini group aku yang penuh semangat dan berdidikasi. Tak tau tang mana yang berdidikasi... walaupun tak dapat habiskan game tapi tetap enjoy + penat yang teramat. Thanks geng!!.

No comments: